Vrijwilligers zijn altijd welkom!

In onze geloofs­ge­meen­schap is altijd ruimte voor vrij­wil­li­gers­werk. Kan je zingen? Er wordt gezegd ie­der­een die kan praten kan óók zingen. Er is zeker wel een plaats in een van de vele dames- heren- of kin­derkoren van de Wil­li­brordus Pa­ro­chie in Oss, Macharen, Haren en Berghem.

Maar na­tuur­lijk zoeken we ook mensen die bij­voor­beeld, samen met andere vrij­wil­li­gers, een van onze kerken schoon willen maken of de tuinen en de kerkhoven bij willen hou­den. Mis­schien wil je graag bloemschikken?

Ook zijn we op zoek naar mensen die zes keer per jaar onze Kerk­bla­den willen bezorgen bij onze pa­ro­chi­anen. Of ben je crea­tief en kan je goed schrijven? Ook dan is er zeker ruimte om als redactie lid toe te tre­den.

Zo zijn er nog veel meer dingen te doen. Gelukkig heeft de Wil­li­brordus Pa­ro­chie heel veel vrijwill­gers die zich voor meer dan 100% inzetten voor onze pa­ro­chies.

Bovendien is het ook gezellig met elkaar. Want sociale contacten hebben én onder­hou­den vin­den we erg be­lang­rijk. Maar ook op tijd een kopje kofie samen drinken, want dat is een goede Brabantse gewoonte die we graag willen blijven uitdragen.

Interresse of vragen?

Neem dan met een van onze vrij­wil­li­gers contact op of bel pastoor R. Kerssemakers of kape­laan W. Renders.

Welkom!