Lichtjesavond

Donderdag 22 december - 17.00 uur - Eikenboomgaard Oss

gepubliceerd: maandag, 12 december 2022

Op don­der­dag 22 de­cem­ber or­ga­ni­se­ren enkele mensen uit Oss een Lichtjes­avond op begraaf­plaats Eiken­boom­gaard van 17.00 uur tot 19.30 uur. Het ini­tia­tief is van de organi­sa­tie en Pa­ro­chie Wil­li­brordus onder­steunt dit en vindt het mooi dat mensen in de gelegen­heid wor­den gesteld om op de bij­zon­dere avond hun dier­ba­ren op deze manier te gedenken.

De ini­tia­tiefnemers heten u van harte welkom onder het genot van een kop (gratis) warme chocolade­melk en iets lekkers. Ook kunt u dit jaar weer een verlichte ballon kopen voor bij het graf en/of een ballon voor op te laten, deze ballonnen zijn bio­lo­gisch afbreek­baar, dus aan het milieu wordt ook gedacht! Deze zijn te be­stel­len bij Baum Balloons. Tevens is er een moge­lijk­heid om een kerstbal of luxe grafkaarsen voor uw dier­ba­ren te kopen. Ook zal er weer een her­in­ne­rings­boom bij de ingang van de begraaf­plaats wor­den geplaatst, waar u de kerstbal of iets derge­lijks kunt inhangen.

De avond zal in het teken staan van hen die ons zo dier­baar waren en nog steeds zijn. Dat we hen nooit zullen vergeten en onze dier­ba­ren deze avond extra in het licht zetten en alle liefde van uit ons hart zullen sturen. Samen op deze avond verdriet en vreugde delen!!! Een avond waar vooral saam­ho­rig­heid voorop zal staan.

Ter afslui­ting zullen we tussen 19.00 en 19.30 uur ge­za­men­lijk de ballonnen omhoog laten ter nage­dach­te­nis van onze overle­den dier­ba­ren. Wij heten ie­der­een die zich verbon­den voelt, een vooral warm welkom toe. Na­tuur­lijk hoeft u niet al die uren te blijven.

Conctact

• Marian en Carlo van Boxtel