Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “Willibrordusviering”

Zondag 5 november - 10.00 uur - Grote Kerk Oss
nieuws - dinsdag, 24 oktober 2023
Zondag 5 november vieren we het Willirbordus-feest! Na de H. Mis van 10.00 uur, die in het teken staat van de patroon van onze parochie en wordt opgeluisterd door het gemengd koor, is er een gezellig samenzijn. Eenmaal per jaar, en wel op de dag van de Willibrordusviering, wordt er aandacht besteed aan mensen die even in het zonnetje mogen worden gezet.

nieuws - donderdag, 10 november 2022
De h. Mis van zaterdagavond om 19 uur op 5 november stond al in het teken van de viering van de patroon van onze parochie, de heilige Willibrordus. Een aanloop? Introductie? Zo beschouwd komt het erg acceptabel over dat er ook alvast gehuldigd wordt, want eigenlijk is het streven éénmaal per jaar, en wel op de dag van de Willibrordusviering, aandacht te besteden aan mensen die even in het zonnetje gezet mogen worden.