Dertigjarig priesterfeest

gepubliceerd: maandag, 12 juni 2023
v.l.n.r.: pastoor Seidel, Mgr. Mutsaerts, pastoor Jansen, Mgr. Van den Hout en onze pastoor Kerssemakers
Dertigjarig priesterfeest

Onze pastoor en vier andere pries­ters vier­den maan­dag 5 juni hun 30-jarig pries­ter­feest! Op deze dag was er uit dank­baar­heid om 18.00 uur een Heilige Mis in de Maria On­be­vlekte Ont­van­ge­nis­kerk.

Het is alweer vijf jaar gele­den dat de hele pa­ro­chie het fees­te­lijk jubileum van pastoor Kerssemakers vierde met een zeer druk bezochte receptie in het pa­ro­chie­cen­trum en de pastorietuin. Nu hebben ze het na de Heilige Mis samen gevierd - waar­schijn­lijk met een wijntje erbij?!