Bedevaart naar Kevelaer

Zaterdag 24 augustus

gepubliceerd: donderdag, 18 juli 2024

“Ga met ons mee...”, zo luidt het thema van dit jaar in Kevelaer, het bede­vaarts­oord van Maria, Troos­te­res der Bedroef­den. Zater­dag 24 au­gus­tus vertrekt een bus pelgrims naar het zuid-oosten.

Emmaus

Twee leer­lin­gen van Jezus zijn op de vlucht. Ze zijn depressief. Tijdens hun vlucht voegt een onbekende Man zich bij hun. De ont­moe­ting met deze Man haalt de leer­lin­gen zozeer uit hun depressie dat ze vragen om met hun mee te gaan. “Ga met ons mee, blijf bij ons.” Dan aan het eind van de dag, herkennen ze Hem. Ze keren zich om en begeven zich op de wegen naar de toe­komst. Mis­schien ook voor u een mooie reden om met ons mee te gaan!

Pro­gram­ma

Op zater­dag 24 au­gus­tus a.s. gaan we met de Broe­der­schappen Ravenstein, Veghel, Oss, Wijchen en Beuningen allen met omge­ving, per tou­ringcar vanuit de diverse opstap­plaatsen naar Kevelaer.

Het pro­gram­ma van deze dag is een plech­tige Eucha­ris­tie­vie­ring in de Maria Basiliek, de Kruis­weg en een af­slui­ten­de korte lof/dank­vie­ring. Rond de klok van 18.00 uur ver­trek­ken we weer huis­waarts.

De kosten voor deze dag zijn:

€ 22,50 voor vol­was­se­nen
€ 12,50 voor kin­de­ren tot en met 12 jaar

Meer in­for­ma­tie

Voor in­for­ma­tie kunt u bellen naar Peter en Mia Stoltz.Tele­foon­num­mer: 06 - 2895 8281