donderdag 07
nov
Willibrordusputje
Feestdag 7 november
Op 7 no­vem­ber is het de feest­dag van de Heilige Wil­li­brordus, bis­schop, ver­kon­di­ger van ons geloof, patroon van de kerk­pro­vin­cie en naamgever van onze pa­ro­chie. In de pa­ro­chie wordt dat feest op zon­dag 10 no­vem­ber gevierd. Mis­schien een goede reden om eens een bezoekje te brengen aan het Wil­li­brordus­putje aan de Wil­li­brordus­straat (tussen Oss en Heesch).

zaterdag 09
nov 10.00 uur
Kom naar het opGROEIsymposium
Zaterdag 9 november - 10.00 uur - Veenendaal
De voor­be­rei­dingen voor het opGROEIsymposium van zater­dag 9 no­vem­ber 2024 zijn in volle gang. Als je je nog niet hebt aangemeld, doe dat dan snel. De dag kan alleen maar beter wor­den, als jij er ook bij bent. Eén dag in een mis­schien wel drukke agenda om je te laten voe­den en in­spi­re­ren over het aller­be­langrijkste wat er is: (je) kin­de­ren opvoe­den tot veer­krach­tige, zelfbewuste en betrokken jonge mensen.