Alphacursus

De Alpha­cur­sus is een eigen­tijdse cursus over de kern­pun­ten van het geloof. Alpha is...

• Samen eten of koffie/thee drinken
  • Samen luis­te­ren
  • Samen praten

Waar gaat Alpha over?

• Wie is Jezus?
  • Wat is geloven?
  • Hoe kan je bid­den?
  • Wat doet de heilige Geest?
  • Hoe lees je de Bijbel?
  • Wat is de Kerk?
  • Hoe kan je als christen leven?
  • Waar ervaar je God?

Details

“De cursus heeft mijn ogen geopend: geloven doe je niet alleen.” - een deel­ne­mer

“Ik ben dieper gaan nadenken over het geloof. Het on­der­lin­ge respect en ver­trouwen was een heel mooie erva­ring.” - een deel­ne­mer

• Het zijn tien bij­een­komsten en hal­ver­wege is er een extra bij­een­komst van één dag of weekend.
  • De cursus wordt gratis aan­ge­bo­den, maar een vrij­wil­lige bijdrage is altijd welkom.
  • Ie­der­een kan meedoen: gelovig of niet gelovig, jong en wat ouder.

Neem contact op met het se­cre­ta­riaat om u aan te mel­den.