Livestream

Voor gelo­vi­gen die niet in staat zijn om naar de kerk te komen, bie­den we de moge­lijk­heid om de vie­rin­gen via een live­stream te volgen. Voor de Grote Kerk in Oss maken we gebruik van Kerkomroep. De Wil­li­brordus­kerk te Berghem is gewoon te vin­den op YouTube.

Grote Kerk Oss - Kerkomroep

Kerkomroep Grote Kerk Oss
Live­stream
Grote Kerk Oss

Voor het be­schik­baar stellen van de live­stream van de Grote Kerk in Oss maken we gebruik van de diensten van Kerkomroep. Op deze web­si­te hebben we een eigen web­pa­gina met de live­stream plus een over­zicht van vie­rin­gen die kunnen wor­den teruggekeken.

Tip: Als u te vroeg inschakelt voor een live-uitzen­ding is het moge­lijk dat u alleen de oudere opnames te zien krijgt. Vernieuw uw pagina dan een keer, net voordat de vie­ring begint.

Wil­li­brordus­kerk Berghem

YouTube Willibrorduskerk Berghem
Live­stream Wil­li­brordus­kerk Berghem

De live­stream van de Wil­li­brordus­kerk te Berghem is te bekijken op YouTube. Eerder uitgezon­den live­streams kunnen ook wor­den teruggekeken.