Leer St. Jozef kennen

gepubliceerd: donderdag, 25 april 2024

De bij­een­komsten zullen door­gaan in het pa­ro­chie­cen­trum aan de Koorn­straat en bestaan uit een lezing, uit­wis­se­ling en gemeen­schap­pe­lijk gebed. Vooraf zullen we op deze dagen de H. Mis vieren in de kerk van de On­be­vlekte Ont­van­ge­nis (Grote Kerk).

“De heiligen zijn de ware licht­dra­gers van de ge­schie­de­nis.” - Bene­dic­tus XVI

De heilige die zelfs voor Jezus een voor­beeld was, is Sint-Jozef. Pries­ter Donald Calloway schreef een 33-daagse toe­wij­ding aan Sint-Jozef. Aan de hand van zijn boek Consecration to St. Joseph zullen we zien welke rol Sint-Jozef in ons leven kan spelen.

Mail voor meer in­for­ma­tie naar kape­laan Kerckhofs: quinten.kerckhofs@live.nl

Bij­een­komsten

1 mei 2024
inlei­dende bij­een­komst (feest Sint-Jozef de Arbei­der)