Maria van Fatima in Oss

Zaterdag 25 mei - 14.00 uur - Start in de Grote Kerk

gepubliceerd: woensdag, 22 mei 2024

De Heraldos del Evangelio, een inter­na­tio­nale katho­lie­ke bewe­ging, reist door Neder­land met het beeld van Maria van Fatima. Deze devotionele rondreis, die de spi­ri­tu­ele bood­schap van de Maagd Maria verspreidt, maakt op zater­dag 25 mei een stop in Oss.

Heraldos del Evangelio

De Heraldos del Evangelio - Herauten van het Evan­ge­lie, herken­baar aan hun witte man­tels en ken­mer­kende kruis, is een Katho­lie­ke Inter­na­tio­nale Vereni­ging van Pau­se­lijk Recht, opgericht door Mgr. João Scognamiglio Clá Dias. Het is actief in 78 lan­den.

Zij or­ga­ni­se­ren gebeds­bij­een­komsten en pro­ces­sies om het geloof te ver­die­pen en de bood­schap van Fatima te ver­sprei­den. In 1917 verscheen de Maagd Maria aan drie her­ders­kin­de­ren in het Portugese dorp Fatima, waarbij zij opriep tot gebed, beke­ring en vrede.

Het kenmerkende kruis van de Heraldos del Evangelio

Welkom van 14.00 tot 16.00 uur

De aan­komst in Oss biedt inwoners de kans om Maria van Fatima te vereren door samen bij het beeld de Rozen­krans te bid­den. Ook is de moge­lijk­heid tot een gesprek met een van der pries­ters van de Heraldos del Evangelio.

De Heraldos del Evangelio nodigen ie­der­een uit om dit bij­zon­dere moment mee te beleven en de spi­ri­tu­ele erfenis van Maria van Fatima te eren.

datum: zater­dag 25 mei 2024
tijd: van 14.00 tot 16.00 uur