Pastoor naar Chili

mogelijk ook naar Argentiniƫ

gepubliceerd: donderdag, 12 januari 2023

Onze pastoor is de ko­men­de weken afwe­zig terwijl kape­laan Kerckhofs de honneurs zal waar­ne­men op de pastorie, uiter­aard in samen­wer­king met kape­laan Renders.

Na een eer­dere poging vorig jaar, die vastliep ivm. Covid, is de pastoor dan nu toch voor een paar weken naar Chili om daar in de pa­ro­chie, waarvoor hij eer­der al werkte, in te vallen van­wege de vakantie van de pastoor aldaar. Als het lukt wil hij daarna pastoor Porcheddu in Buenos Aires in Argentinië opzoeken om hem per­soon­lijk het geld te overhan­digen dat onze pa­ro­chie inzamelde met de Advents- en Vas­ten­ac­tie. Wij wensen hem een vrucht­ba­re reis en een beetje vakantie hou­den kan na­tuur­lijk ook vrucht­baar zijn.