Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “alpha”

Ik ga op weg met Jezus
info - donderdag, 9 november 2023
Daar ben je dan: je bent een paar maanden oud en je pappa en mamma willen je laten dopen in de Grote Kerk. Dat is mooi en dat zal een groot feest worden. Ze hebben voor jou een peetoom en peettante uitgekozen en de hele familie komt op het doopfeest. Maar wat moeten jouw pappa en mamma nu eigenlijk allemaal doen zodat je gedoopt kan worden?

Cursus op zaterdagochtend
nieuws - zondag, 15 oktober 2023
Aankomende november gaat onze pre-marriagecourse weer van start. Dit is een alpha- cursus speciaal voor stellen en is bedoeld als oriëntatie en voorbereiding op het huwelijk vanuit een christelijk perspectief.

info - woensdag, 7 december 2022
Een overzicht van aanbevolen links.

info - woensdag, 7 december 2022
De Alphacursus is een eigentijdse cursus over de kernpunten van het geloof. Alpha is... Samen eten of koffie/thee drinken, Samen luisteren, Samen praten.

In het parochiecentrum te Oss
nieuws - zaterdag, 20 augustus 2022
Met deze cursus voor senioren is een mogelijkheid om nieuwe inspiratie op te doen en stil te staan bij thema’s over geloof en leven. Nuttig voor de deelnemers zelf maar wellicht vindt men ook handvatten om er met andere familieleden over te praten.