Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “concert”

Zondag 17 december - 19.30 uur - Grote Kerk Oss
nieuws - vrijdag, 17 november 2023
Op zondag 17 december 2023 zullen de Chanteurs de Saint Gérard weer een Kerstconcert verzorgen in de Grote Kerk van Oss. Het koor staat onder de bezielende leiding van dirigent en pianist Rein Boeijen. Ditmaal is er een gastoptreden van violiste Marieke Keser.

Dinsdag 20 december - 20.00 uur - Grote Kerk Oss
nieuws - dinsdag, 13 december 2022
Op dinsdag 20 december geeft Vocaal Ensemble Oss zijn laatste kerstconcert in de Grote Kerk. Met uitzondering van de lockdown Kerst in 2021, heeft het Vocaal Ensemble Oss jaren achterheen gratis een Kerstconcert gegeven voor de inwoners van Oss. Dat was altijd op een zondagmiddag, gemiddeld tien dagen voor Kerst. Aan deze traditie komt nu een einde.

Zaterdag 22 december - 20.00 uur - Grote Kerk Oss
nieuws - maandag, 5 december 2022
Op donderdagavond 22 december is er in de Grote Kerk een gezamenlijk kerstconcert door koor Musica Humana uit Oss en 3Klank uit Den Bosch. Beide koren staan onder leiding van Rein Boeijen.