Actie Kerkbalans

gepubliceerd: zaterdag, 3 december 2022

Aan het begin van elk jaar, in januari-februari, wordt lan­de­lijk de actie Kerk­ba­lans gehou­den. De Wil­li­brordus­paro­chie Oss wil zich bij deze lan­de­lijke actie in januari-februari aan­slui­ten. In januari 2023 ont­vangt u van het kerk­bestuur een brief met daarin de oproep, naar vermogen een bijdrage te leveren, aan de jaar­lijkse onder­steu­ning van onze pa­ro­chie.

Het is be­lang­rijk dat we met zijn allen zorgen dat de kerken in onze pa­ro­chie Wil­li­brordus open kunnen blijven, dat de missen kunnen wor­den gevierd en dat ons geloof kan wor­den gevoed mede door een goede catechese. Vooral willen we onze kin­de­ren en jon­ge­ren de kans geven om Jezus Christus te leren kennen, om met Hem rich­ting te vin­den in het leven. En ook om samen met mede pa­ro­chi­anen een ge­meen­schap te vormen in dienst­baar­heid naar elkaar en met elkaar te groeien in het geloof.

Daarom vragen we u: Geef met gulle hand en houd onze kerk, ook voor de nieuwe gene­ra­tie, open.

Met harte­lijke dank voor uw bijdrage, God zal u het zeker lonen!

Henri de Bekker, pen­ning­mees­ter

Actie Kerkbalans 2023