Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “Kerkbalans”

nieuws - maandag, 1 mei 2023
Daar waar je op een doorgaanse zondagochtend aan de Kromstraat in Oss al denkt dat de kerk vol zit met Poolse gelovigen, zou je volgend jaar eens een kijkje moeten nemen op Paaszaterdag: verdeeld over twee korte missen kregen kerkgangers ook dit jaar weer de kans hun paasmandjes te laten zegenen.

info - dinsdag, 28 februari 2023
Als Kerkbestuur en Pastoraal-team willen wij de kerk zolang mogelijk open houden niet alleen van wege de monumentale en architectonische waarde, maar vooral om dat het ons geestelijk en spiritueel centrum is. Hier doen we kracht op en bezinning om ons te wapenen en te sterken in deze voor iedereen moeilijke tijden. Als we de H. Missen kunnen uitzenden via een livestream met goede kwaliteit van beeld én geluid, dan steunen we elkaar en blijven we voor elkaar zorgen als gemeenschap rondom Christus, net als de eerste Christenen.

docs - maandag, 23 januari 2023

Geef om de toekomst
nieuws - zondag, 22 januari 2023
Aan het begin van elk jaar wordt landelijk de actie Kerkbalans gehouden. Ruim 2.000 kerken in Nederland doen hieraan mee. Onze parochie sluit zich hierbij aan.

nieuws - zaterdag, 3 december 2022
Aan het begin van elk jaar, in januari-februari, wordt landelijk de actie Kerkbalans gehouden. De Willibrordusparochie Oss wil zich bij deze landelijke actie in januari-februari aansluiten. In januari 2023 ontvangt u van het kerkbestuur een brief met daarin de oproep, naar vermogen een bijdrage te leveren, aan de jaarlijkse ondersteuning van onze parochie.